Lite om mig.

Tjena Lola här. Ni ska få en liten lista tänkte jag så att vi alla kan lära känna varandra på riktigt. Vi har haft bloggen i några timmar och vi har redan snappat upp lite läsare och jag känner en sån stor kärlek till er alla!

Om dig
Namn:
Lola
Ålder: 15
Smeknamn: Lollan
Syskon: 6
Sysselsättning:
Plocka svamp med Bella, vi looooove naturen!
Dåliga egenskaper: bölder i domn bakre partierna
Hårfärg: rött, fast både jag och bella färgar väldigt ofta så de blir lite missfärgat ibland
Ögonfärg: grönt som gräset med en liten stänk av piss gult i mitten
Skostorlek: 40

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Ett par vita shorts från ÖB, ett mönstrat linne från second hand och skor från ecco.
Vad använder du just nu för skor: dojjorna från ecco
Favoritfärg på kläder: orange och brunt. tillsammans blir de bara så jäkla snyggt.

Senaste person som

Sov i din säng:
mor, för jag hade en sådan hemsk mardröm.
Du pratade med: Jag diskuterade olika kottar med Bella
Du delade en drink med: Drink? Öhh,, vatten eller? Alla vet ju att alkohol är förbjudet innan den dagen då man har fyllt 18.
Du gick på bio med: Onödigt med pengar, varför ska man kolla på film när man kan leva i verkligheten och vara i naturen?
Du gick på stan med: BYN med Bella och hennes mor och far. Man får inte gå med så många människor själv. fast ibland är vi lite busiga.
Skällde på dig: Far.

Senaste

Låt du hörde: Hej hej monica hej på dig monica hej monica....aa ni har ju hört! Låten ger mig gåshud, så jädrans bra.
Film du såg: Film? jag kollade på natur teve, animal planet.
Mat du åt: Hemlagad kantarell stuvning som min mor gjorde.
Kram: Mitt träd som jag själv har planterat.
Puss: Mor
Fest: Min morfar fyllde år förra veckan, vilket party! Dansband och sådant ni vet.
Känslan: Pigg av doften från vatten och gräs
Resa: kiruna
Glädje: Bella får mig alltid att skratta
Dröm: En riktig mardröm, jag åt en flugsvamp och dog.
Boken du läste: Jag läste boken grönjörlingarna.
Personen du träffade: Min syster som nu mer har flyttat till ett eget hus längre ner på våra marker.
Personen du pratade i telefon med: Jag träffas hellre i verkligheten.
Personen du fick sms av: sms? :o
Gången du åt en 7-eleven korv: vadå 7-eleven? Nu fattar jag absolut ingenting.
Gången du var utomhus: Nyss.
Gången du sov: Jag sov inatt, som alltid. Jag förstår inte folk som måste vara uppe så sent jämt.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Vi äter alltid tillsammans eftersom att vi tycker att middagen är en viktig tidpunkt på dagen och då har man även chansen att diskutera viktiga samhällsfrågor, vi pratar också gärna politik.

/Lola


Kommentarer
Postat av: Felicia

Nej det kommer man inta alls :P

2009-06-05 @ 14:42:45
URL: http://fotoooo.blogg.se/
Postat av: Felicia

Ja eller om någon dum kille drar upp en men det gör dom inte för vissa är rädda för mig :P

2009-06-05 @ 14:55:38
URL: http://fotoooo.blogg.se/
Postat av: Felicia

I now :P men det är bara för jag är äldre en dom :O

2009-06-05 @ 15:48:50
URL: http://fotoooo.blogg.se/
Postat av: Thowelina

haha ursäkta?

2009-06-05 @ 17:34:34
URL: http://thowelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0