borta bra men hemma bäst



här har ni en bild på mig och Lola. Vi lekte jägare. Så vi gjorde oss svarta så att ingen skulle se oss i mörkret. gick ganska bra tror jag. Men jag är ju så klumpig så jag bryter varje gren när jag är ute. Not good liksom.
Men jag tror itne att vi blev upptäckta i våra härliga dräckter. Eller vad tror ni?

jaa, som ni kanske märker nu så är vi hemma från älskade andra hemmet. Vi ska nog ut i naturen idag också :) Men vi får se. Mor min blir ju så orolig när vi är ute i skogen. Att någon jägare skulle få för sig att skjuta oss. Jag har sagt till henne. Så jag tror nog att det kommer gå bra.

Nu ska jag gå ut och plocka blommor till min far och mor.

// Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0